Campagne PS2019 van start: 16 februari a.s. in Schagen

7 februari 2019

Campagne PS2019 van start: 16 februari a.s. in Schagen

Op zaterdag 16 februari a.s. begint de SP-campagne voor de Statenverkiezingen 2019 in Noord-Holland. Op deze dag willen we met een zo groot mogelijk ‘rode ploeg’ in Schagen aanwezig zijn, om met mensen in gesprek te gaan en ons vooral te laten zien en horen!

Woensdag 20 maart 2019 vinden de verkiezingen plaats voor een nieuwe samenstelling van Provinciale Staten. De SP heeft nu zes zetels en we willen natuurlijk dat dat op z’n minst zo blijft. We hebben veel te winnen: als het ons lukt om zoveel mogelijk mensen (die anders niet gaan stemmen) naar de stembus te krijgen, dan is dat goed voor de SP. Bijna de helft van de kiezers ging in 2015 niet stemmen. Dat moet anders, willen we in onze provincie echt kunnen werken aan een sociaal en rechtvaardig beleid.

Ook onze afdeling wil met een grote ploeg SP-ers aanwezig zijn in Schagen. Wilt u meedoen?

Meld dit dan even bij onze lokale campagneleider, de afdelingsvoorzitter of de organisatiesecretaris:

Rick Keesman                keesman.sp@gmail.com

Wim Hoogervorst           hoogervorst.wim@gmail.com

Mieke Delleman             mieke.delleman@gmail.com

Het is tijd voor een sociaal en rechtvaardig Noord-Holland.

Het is tijd voor de SP!