Verslag campagne 18 november

20 november 2006

Verslag campagne 18 november

Na verschillende problemen was het ons toch gelukt een brandweerwagen te regelen voor onze campagne.

We hadden om 10.00 uur afgesproken bij het koperwiekplein in Enkhuizen, waar de brandweerauto hebben versierd met posters van de SP en met ballonnen. We hadden ook een geluidsinstallatie op de brandweerauto gemaakt, zodat wij de hele dag de campagne cd konden afspelen.
Tijdens het folderen, op het koperwiekplein schalde het campagnelied er vrolijk op los.
Verkiezingen 2006
Na een drie kwartier zijn we met de muziek aan naar de binnenstad van enkhuizen gereden, namelijk naar de westerstraat, en hebben de brandweerauto voor de Hema neergezet, waar we een uur zijn gebleven en hebben gefolderd.
Verkiezingen 2006
Over het algemeen kregen positieve reacties uit het publiek. Ook tijdens het rijden door de stad reageerde men met opgestoken duim. Om tien voor twaalf zijn we naar Drechterland gereden via de streek, bovenkarspel, grootebroek en lutjebroek en kwamen om ongeveer 5 over twaalf aan in Drechterland, alwaar we de brandweerauto voor het winkelcentrum konden parkeren.
Verkiezingen 2006
De sfeer was goed tijdens het folderen er waren alleen duidelijk minder mensen op straat, omdat de sint op tv was. Om een uur zouden vertrekken naar Stedebroec, maar de Brandweerauto startte niet meer. Met vereende krachten, echt SP, hebben we de auto aangeduwd en ja hoor hij deed het. Op weg naar Winkelcentrum streekhof in Stedebroec.
Aldaar aangekomen hebben we de auto bij een ingang neergezet en zijn zowel binnen als buiten het streekhof gaan folderen.
Verkiezingen 2006
Enkele van ons hebben de fietsen versierd met een SP sponsje, zie foto, en folders onder de ruitenwissers van de auto gedaan. Daarna is de karavaan naar venhuizen gegaan, ikzelf was daar niet bij, maar neem van mij aan dat het ook daar goed ging. Om half vier is iedereen weer tevreden naar huis gegaan, we hebben toch over de hele dag gezien gemiddeld met 12 a 15 man/vrouw gestaan. Al met al een zeer geslaagde dag waar we tevreden op mogen terug kijken.