geen zuur maar zoet aktie

8 april 2006

geen zuur maar zoet aktie

Vandaag maken wij ons weer op om aktie te voeren. De gemeenteraadsverkiezingen zijn dan wel voorbij, maar er zijn meer dan genoeg zaken die ook landelijk mensen treffen en waarvoor de SP in de benen komt.

Deze aktie heet geen zuur maar zoet, compensatie MOET!

Het kabinet heeft keer op keer verklaard dat de mensen meer koopkracht zouden krijgen, niets is minder waar.De portemonnee loopt nog steeds sneller leeg dan dat hij volloopt.Volgens de laatste cijfers gaan miljoenen mensen er ook dit jaar weer op achteruit, en dat is gewoon een schande!

Kleine zelfstandigen, gepensioneerden, anderhalf verdieners, ambtenaren, uitkeringsgerechtigden, noem ze allemaal maar op, iedereen krijgt de klappen, behalve (uiteraard) diegene met het groot kapitaal.

Met deze aktie gaan wij vandaag op het Koperwiekplein van 10 tot 12 en s'middags in de Westerstraat kaarten uitdelen warmee wij oproepen om bij de SP te melden hoeveel men erop achteruit is gegaan. De SP vind dat deze groepen nu eindelijk ook eens mogen meedelen in de aantrekkende economie en het kabinet zijn belofte waarmaakt dat niemand er in 2006 op achteruit zal gaan.

Kortom het is tijd voor het ZOET!!!!