Websites politieke partijen #23

6 juli 2010

Websites politieke partijen #23

En daar zijn we weer met de rubriek over websites van politieke partijen. Het heeft bijna geen zin want erg veel urgentie is er allemaal niet. Zelfs het driemaandelijkse krantje van Nieuw Enkhuizen dat echt geen verkiezingsactie was, heb ik niet meer gezien. Misschien verandert dat wel na de vorige zin.

De site van Nieuw Enkhuizen Niets. Hans Langbroek schrijft ook nog een beetje, laatste over f****e en ****. Echt veel beweging is er niet.

http://www.cda-enkhuizen.nl: Laatste bericht 1 juni over terugkomst Dirk Wiersma als commissielid. Klaas Kok heeft een weblog (1 bericht per drie maanden) en twittert veel minder.

De site van de PvdA wordt redelijk goed bijgehouden.

De site van Groen Links is hier te vinden. Alleen een halfbakken rechtvaardiging voor steun van rechtse minderheidscoalitie, gedateerd 6 juni j.l.

http://www.enkhuizen.christenunie.nl: laatste bericht van half juni over steunen coalitie. Ik heb geen problemen met het feit dat CU/SGP rechtse minderheidscoalitie steunt. Dat is de eigen keuze. Maar dan niet miepen dat ik zeg dat CU/SGP geen linkse minderheidscoalitie wou steunen. Wordt verder netjes bijgehouden.

http://www.d66-enkhuizen.nl en een Twitter account: niets. De site van de VVD en site van VVD en D66, kennen ook geen tot weinig inhoud.

Net zoals vier jaar geleden minder en minder activiteit, immers de verkiezingen zijn geweest! Wel de immer goed bijgehouden weblog (http://stellaquasten.blogsome.com/).

Ik vermeld ook nog eens deze site, omdat die weer thuis is dus (hopelijk) weer gaat posten.

Oude afleveringen (4 is niet te vinden...?)