SP Enkhuizen

De SP-leden die woonachtig zijn in de gemeente Enkhuizen vallen onder de SP-afdeling Westfriesland-Oost. “Enkhuizen” is op dit moment de centrumgemeente van de afdeling.

In Enkhuizen is een SP-hulpdienst in wijkcentrum De Bonte Veer. Ook worden er in Enkhuizen met regelmaat activiteiten georganiseerd voor leden en niet-leden, zoals Politieke Cafés en ledenavonden.

In Enkhuizen maakt de SP ook deel uit van de gemeenteraad. De SP bezet vier van de zeventien raadszetels, en is daarmee veruit de grootste partij. 22,9% van de Enkhuizer bevolking stemde bij de raasverkiezingen in maart 2018 op onze partij. De fractie in de raad van Enkhuizen heeft op onze website een eigen pagina. Klik dan even in het menu op FRACTIE ENKHUIZEN.

Mocht u vragen hebben over de SP in Enkhuizen of wilt u ons helpen bij onze activiteiten, neem dan contact op met:

afdelingsvoorzitter:  Wim Hoogervorst -  hoogervorst.wim@gmail.com organisatiesecretaris: Mieke Delleman -  mieke.delleman@gmail.com

of (bij ‘vragen aan de raadsfractie’)

fractievoorzitter Margreet Keesman – margreet.keesman@gmail.com