Politiek Café - 21 mei a.s. Onze plannen voor Europa

13 mei 2019

Politiek Café - 21 mei a.s. Onze plannen voor Europa

Foto: SP

Dinsdag 21 mei a.s. organiseert SP-afdeling Westfriesland-Oost een Politiek Café over de komende verkiezingen voor het Europees Parlement. Deze verkiezingen zullen (in ons land) worden gehouden op 23 mei 2019. Wilt u alvast kennis nemen van het SP-verkiezingsprogramma en onze plannen voor Europa? In de bijlage treft u het verkiezingsprogramma aan.

Speciale gast deze avond is Remine Alberts – zij staat nummer vier op de kandidatenlijst van de SP voor het Europees Parlement. Zij zal worden geïnterviewd, maar vooral ook met de aanwezigen in de zaal in gesprek gaan over de plannen van de SP voor de toekomst van de Europese Unie.

Er is veel discussie, in veel Europese landen en dus ook in Nederland, over de rol die de Europese Unie moet hebben in ons dagelijks leven. De SP heeft een heldere visie op deze rol. Europa moet democratischer, rechtvaardiger en socialer.

Voor het Politiek Café op dinsdag 21 mei zijn we weer welkom in Café De Slof – Westerstraat 29

in de binnenstad van Enkhuizen. Aanvang 20.00 uur. Ook niet-SP-leden zijn van harte welkom.