WIJ VRAGEN U: MAG HET ZUIDERZEEMUSEUM BEZOEKERS LATEN PARKEREN OP HET RECREATIEOORD ENKHUIZERZAND

9 maart 2019

Wilt u de mini-enquete invullen? Die staat op de website hieronder of via https://westfrieslandoost.sp.nl/ . Het Recreatieoord Enkhuizerzand wordt opgeknapt. Ðe camping gaat verhuizen en er komen recreatiewoningen. Het strand wordt uitgebreid, zodat er uiteindelijk een prachtig recreatiegebied voor onze inwoners ontstaat.

Het Zuiderzeemuseum heeft de wens om te parkeren op het Recreatieoord Enkhuizerzand. In juli 2014 heeft de raad unaniem besloten dat er door het ZZM niet geparkeerd wordt op het REZ, maar dat wel wordt gekeken naar de parkeerwens van het ZZM.

In de bijgevoegde link vindt u onze denkrichting voor de parkeerwens van het ZZM.

Wat vindt u van deze kwestie? Mag het ZZM een parkeerterrein aanleggen waar maximaal 200 bezoekers maximaal 3 uur mogen parkeren? Geef uw mening door het formulier bij het kopje Overzicht linksboven in te vullen of ons op te zoeken op 16 maart in de Westerstraat van 14 - 15 uur. U kunt uw reactie ook hieronder invullen of bellen. Zie hiervoor onze contactgegevens.

Nee, niet parkeren op het recreatieoord, behoud de veerbootjes

Duidelijk is dat de bezoekers ZZM andere wensen heeft tegenwoordig. Het bootmodel blijft bestaan. Daar hoor ik niemand over. Niet 1 keer is er gesproken over de steil en dergelijke zaken. Tussentijdse verandering in het plan. Wil de ontwikkelaar serieus bouwen vraag ik mezelf af. Geef ZZM de ruimte en je kan los gaan met bouwen. Een verhuurde woning levert €8 bruto per dag op. Daar inbegrepen is huur de reis en verblijf. Lijkt me dat er niet veel overblijft om uit te geven. En pas op met zgn verhuur aan de bedrijven voor vestiging werknemers . Dit kan anders . Dit plan is gedoemd te mislukken. Betaal de ontwikkelaar een schade fee en begin opnieuw. Of rechten kan ook. De Staat tegen ....jawel de Staat. Zzzzzzzz

nee
Parkeerplaats bij de dijk is prima, weinig hinder,origineel en niet te duur voor de bezoekers ( Efteling kost meer )
Geen keus geven aan zzm !

div malen 'overzees' geparkeerd: niks mis mee; haal het blik uit het blikveld