Wisseling van de wacht: onze nieuwe fractie geïnstalleerd

6 april 2018

Wisseling van de wacht: onze nieuwe fractie geïnstalleerd

Foto: Baris Ermis

Donderdag 29 maart jl. is de nieuwe gemeenteraad van Enkhuizen geïnstalleerd. De komende 4 jaar blijven wij 4 zetels bezetten - daarmee vormt de SP verreweg de grootste fractie in de raad.

We bedanken Wim Hoogervorst, die als raadslid afscheid nam, van harte voor zijn inzet in de tijd dat hij raadslid is geweest, ter vervanging van Wim Stolk en daarna Mieke Delleman. Wim bedankt!

Naast fractievoorzitter Margreet Keesman nemen in de raad plaats Wim Stolk, Gelske Nauta en Inge Stemmler. Een mooi team dat de komende tijd werk zal maken van het realiseren van zoveel mogelijk punten uit het SP verkiezingsprogramma. Naast deze vier zal de fractie als commissielid gebruik maken van Baris Ermis en Cindy O'Bryan.

Zoals u van ons gewend bent kleven wij niet alleen aan het pluche maar zullen we ook de komende raadsperiode weer veelvuldig met u in gesprek gaan. U weet ons, en wij weten u te vinden.

Wij wensen de nieuwe fractie veel succes toe.