Verkiezingsprogramma Gemeenteraadsverkiezingen 2018 - SP viert 15-jarig bestaan

1 februari 2018

Verkiezingsprogramma Gemeenteraadsverkiezingen 2018 - SP viert 15-jarig bestaan

Foto: Margreet Keesman

Woensdag 31 januari tijdens het Politiek Café, waarin ook het 15-jarig bestaan van de SP WFO werd gevierd, heeft de SP haar verkiezingsprogramma 2018 "Dienstbaar en Daadkrachtig" gepresenteerd.

Afdelingsvoorzitter Wim Hoogervorst interviewde de oprichters Joop Knukkel en Kees van Spronsen, die op 7 januari 2003 de oprichtingsvergadering belegden waarmee de afdeling SP West-Friesland-Oost werd geboren. Joop: "De SP was de enige partij die je tegenkwam op straat en in de stad om met de burgers in contact te komen."

Ook nu zoekt de SP de burgers op, via Buurten in de buurt, het Politiek Café, het Openluchtspreekuur, de SP Hulpdienst en door altijd het gesprek aan te gaan.

Hierna presenteerde lijstrekker Margreet Keesman de hoofdpunten uit ons verkiezingsprogramma en de lijst met kandidaten. Het volledige verkiezingsprogramma treft u hierbij aan en staat ook in het dossier Gemeenteraadsverkiezingen 2018.