We PAKKEN de MACHT !!!!!!!

12 februari 2017

We PAKKEN de MACHT !!!!!!!

Foto: Daniel de Wit

Verkiezings Campagne van start in Westfriesland-Oost

Kou en later ook flinke sneeuwval – dat was het weerbeeld van deze dag waarop onze afdeling de campagne aftrapte. Rond het middaguur in Broekerhaven, later op de dag in de Westerstraat in Enkhuizen.

Bewoners van de Bakkerstraat, de Burgemeester van Bredastraat en de Broekerhavenweg werden bezocht door een groep SP’ers, in het kader van de actie voor het Nationaal Zorgfonds. Een twaalftal actievelingen uit onze afdeling, maar ook uit Hoorn en Den Helder, kwam naar Stede Broec om steunbetuigingen op te halen. Veel mensen willen graag af van de zorgverzekeraars, dat bleek ook tijdens deze buurten-in-de-buurt-actie.

Deze actie in Broekerhaven werkt toe naar een grote informatieavond over het Nationaal Zorgfonds, op woensdag 1 maart a.s. in Het Vereenigingsgebouw in Bovenkarspel. De komende tijd zullen onze mensen in Stede Broec hier ook nog volop voor flyeren.

Foto: Margreet Keesman

In de middag trok een deel van de ploeg nog naar Enkhuizen. Terwijl de sneeuw gestaag begon te vallen deelden zij bonbons en toffees uit, met daaraan een uitnodiging voor een ‘date’ op 15 maart.

In de kou vielen de heerlijkheden in goede aarde. In de Westerstraat werden weer vele gesprekken gevoerd met de kiezers van straks. Er is veel bijval voor onze partij, maar wat vooral opviel was dat mensen ‘boos’ zijn, en het vertrouwen in ‘de politiek’ een beetje kwijt zijn.

Er wacht ons nog een schone taak. De komende weken zullen we op veel plekken in de afdeling te zien zijn. Houdt u ons dus goed in de gaten!

Ik ga voor een linkse meerderheid.
D66 / PvdA / Groen-links en de SP, maar helaas komen die niet aan 76 zetels.
Dus moet daar dan een 5e partij bij.
Welke?? Christen unie ??
Alleen ? Doet de SP hieraan mee.
Zo nee.
Dan komt er waarschijnlijk een rechts kabinet.
Met dank aan de SP.
Dat gaat mij als linkse stemmer aan het hard.

Hallo Ab,

Wij werken in Enkhuizen al jaren samen met de CU/SGP en dat gaat heel goed. We hebben veel overeenkomsten als het gaat om ons beginselprogramma "Menselijke waardigheid, gelijkwaardigheid en solidariteit".

Wanneer de landelijke SP de keuze heeft tussen een rechts kabinet of een links kabinet met de CU dan durf ik mijn hand in het vuur te steken dat ze zullen kiezen voor een links kabinet met de CU. Stem morgen massaal SP en maak ons de grootste op links. Dan wordt het makkelijker. Dus doe mee en stem SP voor de afslag naar links voor een 100% sociaal Nederland waarbij de mens weer centraal staat.

We kunnen alle hulp gebruiken, dus doe mee, toen moed en stel een daad. Word lid, word actief, stem SP en PAK DE MACHT...........voor een beter Nederland

Strijdbare groet,

Margreet Keesman