Hoogkarspel loopt warm voor de SP

24 februari 2017

Hoogkarspel loopt warm voor de SP

Foto: Wim Hoogervorst

“Hebben wij een date, straks op 15 maart?” Dat was de vraag die het campagneteam stelde aan het winkelend publiek in Hoogkarspel. Onder een lenteachtig zonnetje werden vele verkiezingskaartjes en flyers uitgedeeld. En onze ‘rode bonbons’ vonden gretig aftrek.

Vrijdag is er markt op het Raadhuisplein in Hoogkarspel. Een goeie reden om deze hoofdplaats van de gemeente Drechterland te bezoeken in het kader van de campagne voor de komende Kamerverkiezingen. Christian Iles, Inge Stemmler en Wim Hoogervorst deelden verkiezingsfolders uit, maar voerden vooral veel goede gesprekken. Want ook in Hoogkarspel maken mensen zich zorgen, ook hier vooral over de zorg en over werk en inkomen.

Veel mensen noemen zichzelf nog ‘zwevend’ als het om het maken van de juiste keuze gaat, straks op 15 maart. Het is goed om met mensen het gesprek aan te gaan en ze wellicht een beetje te helpen om de juiste keuze te maken.