SP Noord-Holland-Noord voert campagne in Den Helder

23 januari 2017

SP Noord-Holland-Noord voert campagne in Den Helder

Foto: Wim Hoogervorst

Zaterdag 21 januari jl. werd er door de regio Noord-Holland-Noord geflyerd voor het Nationaal Zorgfonds in de grootste stad van de Noordkop: Den Helder. Vanuit de zeven afdelingen in de regio trokken SP-ers naar de marinestad om in het winkelhart flyers uit de delen, maar vooral om steunbetuigingen te verzamelen voor het Nationaal Zorgfonds.

Namens onze afdeling togen Christian Iles, Inge Stemmler, Pien van der Kleij, Paulien Winnubst en Wim Hoogervorst naar Den Helder.
De kou trotserend spraken zij vele Heldenaren over de plannen voor één zorgfonds voor allen.
Hoewel er wel degelijk enkele passanten niets van de plannen wilden weten, waren de meesten enthousiast. Ook zij vinden dat zorg voor iedereen betaalbaar moet zijn en van een goede kwaliteit.
Het is mooi om te zien, dat de winkelstraten deze ochtend rood gekleurd waren: een mooie opmaat naar de komende verkiezingscampagne.

Foto: Wim Hoogervorst