Voorlichting in Westerhof over het Nationaal Zorgfonds

25 september 2016

Voorlichting in Westerhof over het Nationaal Zorgfonds

Na de flyeractie voor de Nieuwe Doelen begin deze maand bij de opening van het nieuwe seizoen van de Seniorenschool was het actiecomité op 22 september te gast in het restaurant van Westerhof.

Ook hier hebben we uitgelegd wat het Nationaal Zorgfonds inhoudt en gevraagd om steun. En deze werd massaal gegeven. Wat een verhalen over de hoge zorgkosten, het onbetaalbare eigen risico en de grote zorgen die men zich maakt over de zorg!

Foto: SP
Een prachtig gebaar van 2 strijdbare dames en 1 strijdbare heer op leeftijd die met een pakket lege handtekeningenlijsten op pad gaan om zoveel mogelijk steunbetuigingen binnen te halen in en om Westerhof. ‘Wij zijn strijders en de verandering in de zorg is heel hard nodig’ was hun reactie. Hartverwarmend en inderdaad zo hard nodig.

Op vrijdag 14 oktober om 19.30 uur zal er een grote informatieavond worden gehouden in het Zuiderzeemuseum in Enkhuizen. Daar gaat u via de media nog veel meer van horen want in Enkhuizen hebben we een actiecomité Nationaal Zorgfonds opgericht waar mensen van allerlei pluimage zich bij hebben aangesloten.

Wilt u meer weten of wilt u ook meedoen net zoals bovenstaande bewoners van Westerhof?

Kijk dan op www.nationaalzorgfonds.nl of bel of mail met ondergetekende.

Margreet Keesman

margreet.keesman@gmail.com