MAAK EEN VUIST! MANIFESTATIE 27 NOVEMBER

15 november 2010

MAAK EEN VUIST! MANIFESTATIE 27 NOVEMBER

Kom naar de manifestatie om samen een vuist te maken tegen de forse bezuiniging op mensen met een arbeidsbeperking! De plannen van het Kabinet Rutte om mensen met een arbeidsbeperking (Wajong, WSW, WWB uitkering) inkomen te laten inleveren en 30.000 banen in de sociale werkvoorziening te schrappen moeten van tafel. Protesteer mee!
Laat mensen met een arbeidsbeperking niet de rekening van de crisis betalen!

Wat: Manifestatie om te protesteren tegen de forse bezuinigingen op mensen met een arbeidsbeperking

Wanneer: Zaterdag 27 november 2010 van 11:00 - 14:00

Waar: Brabanthallen in Den Bosch

Wie: Emile Roemer (fractieleider SP), Job Cohen (fractieleider PvdA), Spic 'n Span (swingband SP), Bl3nder (met Def P.), Harry Slinger (van Drukwerk). Houd de website in de gaten voor meer informatie over de gasten