Medemblik

De gemeente Medemblik is een uitgestrekte gemeente in het noorden van onze afdeling. Wanneer u als SP-lid woont in één van de kernen van de gemeente Medemblik, dan bent u lid van onze afdeling Westfriesland-Oost.

In Medemblik is op dit moment nog geen werkgroep actief, maar dat zouden we natuurlijk wel graag willen. Ook in de kernen van Medemblik verdienen mensen het om een SP-groep in de buurt te hebben. Voorlopig zal de werkgroep SP-Hoorn het aanspreekpunt zijn voor SP-leden in Medemblik. Mocht er in de nabije toekomst ruimte (en vooral leden) zijn die een werkgroep willen starten, dan maken we daar werk van!

Mocht u zich voor de SP in Medemblik willen en kunnen inzetten – al is het het verspreiden van Tribunes of verkiezingskranten, of het af en toe flyeren – dan kunt u zich melden bij de coördinator voor SP-Hoorn: Fransois Springintveld -  fransois.sp@gmail.com of bij de afdelingsvoorzitter van Westfriesland-Oost: Wim Hoogervorst -  hoogervorst.wim@gmail.com