SP in Drechterland

22 september 2011

SP in Drechterland

Aan alle leden van de SP, woonachtig in Drechterland,

Beste Mensen, wij zijn als kerngroep bezig een zelfstandige afdeling van de SP in Drechterland uit te bouwen, met steun van de moederafdeling, de SP afdeling West Friesland Oost (WFO).

We staan sinds kort op de vrijdagmarkt van 13.00 tot 15.00 uur in Hoogkarspel, nu met een handtekeningenactie op werkhandschoenen tegen de bezuinigingen op de Sociale Werkplaatsen. Daarnaast organiseren we met een aantal andere SP afdelingen in de regio een actieweek om een enqute uit te zetten om een Dubbel Spoor te realiseren. De actieweek start op 3 oktober en we zetten de enqutes uit op de verschillende stations, in Drechterland in Hoogkarspel. Op 14 oktober organiseren we een Openbare Bijeenkomst waar vooral de gemeentelijke bezuinigingen en de resultaten van de enqute Dubbel Spoor centraal staan.

Ook hebben wij onze eerste Nieuwsbrief voor de SP Drechterland uitgebracht en zullen binnenkort in heel Drechterland de Tribune zelf bezorgen. In de bijgesloten attachments is informatie over Dubbel Spoor en 14 oktober te vinden

Kort en goed, de kaboutertjes doen het niet. Willen we naar een betere samenleving dan komt dat niet vanzelf. U bent niet zomaar lid van de SP geworden, het betekent dat u idealen met ons deelt. Daarom vragen we u als lid van de SP of u in welke vorm dan ook een handje mee wil helpen om onze idealen als SP te verwezenlijken. Wilt u mee helpen de enqutes uit te zetten en in te laten vullen op het station Hoogkarspel? Of wilt u meehelpen met onze presentaties op de vrijdagmarkt in Hoogkarspel? Of wilt u de Tribune verspreiden? Of scholingen/discussieavonden van de SP bezoeken? Of de ledenvergaderingen bezoeken? Of op een andere manier helpen?

Laat het ons dan even weten!

We stellen het eveneens zeer op prijs als u de Openbare Bijeenkomst op 14 oktober in het Water en Vuurhuis in Hoogkarspel wilt bijwonen. Het zou helemaal fantastisch zijn als u mensen meeneemt die nog geen lid van de SP zijn, maar misschien met ons sympathiseren. Vergeet niet: er zijn vele honderden mensen die op de SP stemmen in Drechterland. Het zou fijn zijn als een deel van deze kiezers ook lid wil worden van de SP.

En als u niet op die avond kan komen.laat ons even weten of u een actieve bijdrage wilt leveren.

Hartelijke groet,

Marcel Olierook